torsdag 13 juni 2013

För ett år sedan...

...genomgick jag något som jag aldrig gjort förut. Något som skrämde mig så otroligt mycket och som jag var så nervös inför. Något som jag visste att jag inte skulle ha någon kontroll över och som jag inte kunde påverka på något sätt. Jag genomgick ett kejsarsnitt. 

Jag blir nästan nervös och skakig igen då minnena kommer tillbaka. Men det visade sig vara en mycket positiv upplevelse och ut kom en perfekt liten tjej. Axels lillasyster. Vår dotter. En tös som sedan kom att få namnet Lycke.



För ett år sedan var du en liten skrutt som mest bara sov. Idag är du en gladlynt liten tjej med många, många myror i brallan. 

Grattis på 1-årsdagen älskade Lycke!

2 kommentarer:

  1. Kuckiduuuu!! :)Dagens födelsedagspresent blir att de vuxna smular extra mycket när de äter så att du får massor att picka i dig under boooordeeeet!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Neej mobbo, jag ska få nåt mycket godare! Massor av grädde och nyplockade hallon.... :)

      Radera