lördag 23 november 2013

Julkortsfotografering

Idag fick vi årets julkort fixat. Utan större problem denna gång trots att gullungarna var på samma bild. Orsaken var främst min inställning. Jag bestämde mig redan innan vi gick ut att inte bli irriterad ifall de inte kunde sitta still eller le på samma gång åt samma håll. Tänk vad bra det blev med sänkta krav!

Vi har nu lite snö på marken och idag tittade dessutom solen fram på oss en stund. Det gick redan att köra med sparkstötting! Suveränt sparkföre på vår väg var det. 

Ni får inte se julkortet riktigt ännu. Iställer bjuder jag på två andra bilder från idag. 



5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Javisst blev de fina! Ljuset var så fint medan solen tittade fram!

      Radera
  2. Jättefina kort! Har du sytt barnens "halsdukar" själv? Eller var kan man köpa sådana?
    Ha en fin adventstid!
    Kram Maggan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Min kompis Jessica Harf har sytt dem. Du hittar henne på mammajezzica.blogspot.com
      Tack detsamma till er med! Kram

      Radera
    2. Tack! Ska kolla in hennes blogg!

      Radera