tisdag 5 mars 2013

Loppis

Den 6 april börjar loppisen i Böle uf:s lokal. Jag har bokat ett bord och har nu börjat gå igenom vad allt jag kan tänkas få sålt. Det mesta säljer jag med glädje och det känns bara skönt att slippa sånt man inte använder. Men då det kommer till de minsta bebiskläderna får jag lätt en klump i halsen. Det känns som att det gått så fort. Mina bebisar växer upp så snabbt. Men jag sväljer och sväljer och hoppas att någon annan kan få glädje av kläderna (och så sparar jag de plagg vi använt mest). 


Kanske finns det någon där ute som väntar bebis så småningom och är intresserad av knappt använda bebiskläder i storlek 56-62. Jag har massor. Våra barn är onödigt långa och har snabbt vuxit ur kläderna. 

2 kommentarer:

  1. Jag har också bokat bord till samma loppis. Svårt att göra sig av med bebiskläderna, så jag sparar alltid dem som man har något speciellt minne till.

    SvaraRadera
  2. Jag funderar också på att boka bord, men har redan ångest om vad jag ska kunna göra mig av med :/ Allt bär ju med sig minnen. Men här vore en rensning en bra idé trots allt! Piisa

    SvaraRadera