måndag 13 maj 2013

En morsdag

Natten till morsdag sov vi alla dåligt eftersom barnen är snuviga. Jag hade helt glömt bort att det var morsdag då jag på morgonen väcktes av hela familjen med prasslande paket. Alldeles underbara saker fanns inne i paketen.

Ramen har Axel gjort på dagis. Älskar hans min på kortet.


I fredags medan Lycke var hos fammo hade de pysslat ihop detta fina kort. Lycke har själv ritat på insidan. Det lär ha räckt länge att få till några streck då pennan var så god att tugga på. 


Av pappan i huset fick jag nya sommarmuggen till min muminsamling. Dessutom har han rotat fram denna gamla stol åt mig. Tycker den är så fin med hjärtat i ryggstödet. 
Rosen köpte jag till mig själv.


Dagen tillbringades mest på resande fot. Vi fick njuta av Lapstellas goda morsdagslunch följt av tre olika kaffebjudningar. Huvudsaken var att vi fick fira alla våra härliga mammor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar