söndag 16 september 2012

Grodor och filmkväll

Tänk att Axel inte alls är rädd för grodor. Han gillar att ha dem i handen och paja på dem. Jag tycker de är otäcka, troligen för att huvudet påminner om ett ormhuvud, huuadå! Igår fanns det massor av dem i ett dike på skären. 




Då vi kom hem tittade vi för första gången på evigheter en film, We need to talk about Kevin. Så i natt blev det gubben som fick gå ner och hämta diverse saker åt den förkylda dottern. Jag är så otroligt mörkrädd och speciellt efter att ha tittat en thriller innan läggdags. Jag påverkas lätt av filmer och jag märker att jag idag ofta har filmen i mina tankar. Jag kan varmt rekommendera den, trots att det sannerligen inte var någon lättsam och avkopplande film. 

3 kommentarer:

  1. Je lycke sjuk? Ja e otroligt mörkrädd å.. Undrar hur e ska ga ti buri bo i skogen... ;-)

    SvaraRadera
  2. Jo, on je förkyld å snårar å hostar :( E je itt na kul ti va mörkrädd, men tur vi har na grannar runt ås :)

    SvaraRadera
  3. Jag har också sett den filmen och den sätter sig i en verkligen. Tänk om... är en tanke som återkommer.

    SvaraRadera