söndag 23 september 2012

Tantvarning

Testar att blogga från mobilen.

I morse då jag förberedde middagen och stod vid spisen och hade Lycke på golvet bredvid mig kom jag på mig själv med att stå och gnola hela tiden. Jag inbillar mig att hon är mera nöjd att ligga på golvet om det inte är så tyst. Tankarna for genast till min mormor. Vi är väldigt lika på många sätt. Vi är pedantiska, gillar att städa och ha det i ordning runt oss, vi har kort stubin och blir fort arga och irriterade (men det går över lika fort), vi har lätt för att gråta m.m. Och så gnolandet nu då också, för momma är aldrig tyst. Om hon inte pratar så gnolar hon på nånting. Håller jag på att bli tant nu?


Edit. Jag blev nog tvungen att gå in via datorn och ändra på layouten. Bilden blev förskräckligt stor och raderna var ojämna. Går det inte att fixa sånt via mobilen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar